توی انجمن گشتم چندتا تاپیک بیودیجی دیدم ولی خوب اونی نیست که من میخوام بذارم
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه درواقع این تاپیک علاوه بر معرفی آنالیز اونها هم هست و ساعت ها برای جمع آوریش از منابع مختلف وقت برده و با یه بیوی سر سری فرق داره گفتم که نگید تکراریه
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
اولین دیجیمون:
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
Wormmon
به فارسی: ورممون(از Worm به معنی کرم)
به ژاپنی:ワームモン
LVL:Seichouki
(Child)
به فارسی:خردسال
به انگلیسی:Rookie
Type:Larva
دیجیمون نوع حشره ای،لارو
Virus Type
ازنوع ویروس
Nature Spirit, Jungle Troopers Family
گروه ارواح طبیعت ، سپاهیان جنگل
Special Attack: Sticky Net
نوع حمله:شبکه چسبنده
از طریق دیجیوایس بدون نیاز به دیجیمنتال و تبدیل پیوندی به دیجیمونی به اسم استینگمون تبدیل میشه
تو دیجیمون رامبل آرنا 1 دیده شده
تبدیل بعدی : Stingmon
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
به فارسی :استینگمون(از استینگر به معنی حشره نیش دار)
به ژاپنی: スティングモン
LVL:Seijukuki
(Adult)
به فارسی: بزرگسال
به انگلیسی : Champion
Type:Insectoid
دیجیمون نوع حشره ای
Virus Type
ازنوع ویروس
این دیجیمون تو چهارگروه مختلف میتونه قرار بگیره:
Jungle Troopers
Nightmare Soldiers
Wind Guardians
Nature Spirits
که اکثریت استینگمون رو از خانواده ارواح طبیعت و سپاهیان جنگل میدونن
Special Attack: Spiking Finish
نوع حمله : پایان شک دهنده
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
ضعف این دیجیمون حشره ای نداشتن حملات دور برده و برای اجرای همه ی حمله هاش حتی اسپایکینگ فینیش باید کاملا به دشمن نزدیک بشه و این درمقابل دیجیمون های سطح بالاتر آسیب پذیرش میکنه
اما طراحی این دیجیمون طوری بوده که این ضعفش درمقابل دیجیمون های سطح بزرگسال پوشیده بشه
در حمله اسپایکینگ فینیش ابتدا حجم گاردهای تیغه دار روی شونه هاش تا بالای سرش افزایش پیدا میکنه تا هنگامی که استینگمون به دشمن نزدیک میشه از بخش های آسیپ بذیر بدنش درمقابل حملات دشمن محافظ کنه
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
همینطور وقتی که اسپایکینگ فینیش به دشمن برخورد میکنه برای جلوگیری از تحرکش تو حالت شک بی حرکت باقی میمونه
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
بعلاوه استینگمون در مبارزه تن به تن بسیار سریع و ماهره ، نسبت به اندازش سبکه ، سریع جابه جا میشه وبه سرعت ضربه میزنه
این سه ویژگی نه تنها ضعف حمله ی استینگمون رو برطرف کرده بلکه اونو تبدیل به یکی از قدرتمندترین حمله ها درمقابل دیجیمون های هم سطحش کرده
استینگمون اولین و آخرین تبدیل وارممون در انیمه 02 بدون وابستگی به دیجیمون های دیگه و دیجیمنتال هست اما طبق قانون طبیعت دیجیمون ها باید بتونه به تنهایی با کرست مهربانی از طریق تبدیل پیشرفته یا chou shinka به سطح کانزنتای یا پیشرفته برسه از اونجایی که این آنالیز متعلق به استینگمونه من تبدیل مستقیمش رو میگم نه پیشرفت ترکیبیش
پیشرفت ترکیبیش : پایلدرامون یا دینوبیمون هست (بستگی به این داره که کدوم دیجیمون اول وارد ترکیب بشه) که بعد معرفی اکس وی مون دربارش توضیح میدم
تبدیل بعدی استینگمون:
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
JewelBeemon
به فارسی:جول بی مون (به معنی سوسک جواهری)
به ژاپنی:ジュエルビーモン
LVL:Kanzentai
(Perfect)
به فارسی: عالی (کامل هم میشه)
به انگلیسی : Ultimate
Type:Insectoid
دیجیمون نوع حشره ای
Vaccine Type
ازنوع واکسن
گروه:
Nature Spirits
ارواح طبیعت
Special Attack: Spike Buster
Show Claw
نوع حمله : حباب شک
شلیک پنجه
آنالیزور:
Stingmonda Chou Shinkashda Kanzentai Digimon
Kare no tokushu kōgeki : Spike Buster
چون در انیمه نمایش داده نشده اطلاعات زیادی از این دیجیمون در دسترس نیست
همچنین وررمون طبق قانون طبیعت دیجیمون ها باید بتواند از طریق Warp Shinka تبدیل پیچیده به درجه Kyuukyokutai یا نهایی (Ultimate) برسد
تبدیل نهایی ورممون:
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
BanchoStingmon
به فارسی:بانچو استینگمون
به ژاپنی:バンチョースティングモン
LVL:Kyuukyokutai
(Ultimate)
به فارسی:نهایی
به انگلیسی:Mega
Type:Insect
دیجیمون حشره ای
Virus
ازنوع ویروس
Natural Spirit Family
گروه ارواح طبیعت
Special Attack: Bloody Finish
پایان خونین
Wormmonda warp shinkashda Kyuukyokutai digimon
Kare no tokushu kōgeki Kare no te de burēdo : Bloody Finish
تبدیل نهایی و تکاملی ورممون در انیمه نمایش داده نشده برای همین از اونا اطلاعات زیادی دردسترس نیست
منابع:
wikimon
digimon.wikia
دیجیمون بعدی : پاتامون